Alla inlägg den 20 januari 2013

23.

Av Isabella - 20 januari 2013 14:11

Oj vilken härlig söndags förmiddag jag fått till idag! Min ben är mycket möra och trötta nu så det är riktigt skönt :) Började med transportlöpning till actic 5,5 km sedan körde jag på med piloxing. Där det visade sig att det blev bara jag och instruktören och att passet jag tänkt mig var lugnt och skönt egentligen var svettigt och fartfyllt med koordination så jag försökte så gott jag kunde. Såg minsann att instruktören drog lite på munnen ibland men äsch. Vi hade kul! Det blev ett riktigt bra pass och jag ska garanterat gå fler gånger! :)


Mycket ben kan jag också säga att passet innehöll, så när jag sedan skulle jogga hem de 5,5 km igen så var benen trötta, mycket trötta och jag var mycket hungrig men jag tog mig hem och pustade ut, duschade och åt. Snart dags att bege sig till Actic igen för att riva av ett arbetspass med fina kunder hoppas jag! Ska ha två intruktioner idag vad jag vet, ska bli trevligt :) Hoppas benen är med mig så inte folk behöver skratta allt för mycket bara när jag ska släpa runt dem i gymmet ;)


Nu ska jag fortsätta kolla skor på internet, söker efter de rätta, och det är inte bara hörrni ;) haha.


Puss!

22.

Av Isabella - 20 januari 2013 09:03

Så var söndagen här, vart tog veckan vägen?! Vi är inne på dag 20 i januari redan, det känns... overkligt! Idag ska jag dessutom genomföra veckans utmaning, ni vet, piloxing. Känns sjukt kul men lite läskigt, för att inte göra förmycket nya saker tänker jag mig jogging dit och hem som upp och nedvarvning liksom. det blir nog bra!


Sedan blire hem en sväng innan det är dags för jobb ikväll mellan 16-20.30 Så jag tror min söndag kommer bli bra, jag tänker göra att den blir bra alla fall. Lördagen var toppen också! 8 kms löpning som sagt, sedan kollade vi dokumentär inför The possession sedan kollade vi även den filmen. USCH säger jag bara, vilken vidrig. Så vi passade på att dippa lite morötter till detta vilket var riktigt gott :D


Nu är det snart dags att börja byta om och bege sig, lite pirrig är jag allt ;>


Puss!


 

Ovido - Quiz & Flashcards