Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

130.

Av Isabella - 14 oktober 2013 06:47

Hallå smulan!

Jag gillar hur någon tänker när det skaffar ett vrålåk mitt i stan som de startar halv sju på morgonen inne i området, nästan så att huset vibrerade. Mycket fin väckarklocka ;)


Igår tog jag och Torill en runda som sagt, längsta på en dryg vecka för mig. 15 km och det kändes tungt och jobbigt från start, men jag tänkte försöka alla fall. Så med Torills peppning och tjattrande vid sidan av så fixade jag det alla fall. Usch, vad händer med min kropp? Jag hoppas detta släpper snart för jag vill kunna komma tillbaka till de där med att 20 km känns plättlätt och ett lagomt pass att genomföra.


Men passet igår var alla fall precis vad jag behövde, pratade massor under rundan sådär som bara jag och Torill gör om allt och inget. Diskuterar saker man kanske inte tar till vardags och runt andra människor. Helt perfekt alltså! :) Tack Torill för denna runda, det ska bli fler framöver, det kom vi överrens om och jag ska komma upp i distans igen ;)


 


efter det var jag och jobbade, det vankades kvällsjobb med Sebastian. Ett pass som sällan innebär långtråkiga timmar utan det går fort och killen spårar. Igår körde han allsång till Kalle Moraeus tex. Nåväl, tiden sprang iväg och poff var det dags för stängning igen och det var bara att knalla hemöver.


Idag kör jag dubbla pass, först ska det städas 4 h på actic sedan PA i eftermiddag/kväll. totalt 8 h arbete, men borta hela dagen ;) skoj!.. haha.


Bara att köra. Puuuuss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards